Uplatnění reklamace
Prodávající:
Balida, s.r.o
Horní Prysk 54
471 15 Prysk
Spotřebitel:
jméno a příjmení:………………………………………………………………………
bydliště: …………………………………………………………………………………
email:…………………………………………………………………………………….
telefon: …………………………………………………………………………………..
faktura číslo ………………………………………………………………………….....
Dne …………………………….. jsem si na Vašich stránkách www.balida.cz zakoupil
zboží……………………………………………………………………………………………….. v hodnotě …………………………Kč.
Zboží má však tuto vadu (podrobně popište závadu na zboží):
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Požaduji (nehodící se škrtněte): - zaslání stejného zboží v bezvadném stavu
- opravu zboží
V případě neodstranitelnosti závady, anebo pokud již prodávající nemá totožné zboží k výměně, žádám o poukázání kupní ceny vy výši …………………………………. Kč
na můj bankovní účet číslo …………………………………………………………………………………………….
V ……………………………………………, dne……………………………….
Podpis ……………………………………………………………………….
Seznam příloh:
- Faktura za objednané zboží
Obecná poučení k uplatnění reklamace
Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.
Spotřebitel nemůže uplatnit práva z vad, které sám způsobil nebo o kterých při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které prodávající a spotřebitel dohodli snížení ceny. Běžné opotřebení věci nemůže být důvodem k reklamaci.
Reklamace musí být uplatněna nejpozději v zákonné lhůtě 24 měsíců. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, může spotřebitel zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.
Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když prodávající o této skutečnosti spotřebitele vyrozumí. Nedodrží-li prodávající zákonnou lhůtu pro vyřízení reklamace (30 dnů ode dne fyzického doručení reklamovaného zboží), vzniká spotřebiteli právo na odstoupení od smlouvy.