Uplatnění reklamace

Vyplňte tento formulář a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné lhůtě (24 měsíců od zakoupení). Formulář je třeba vytisknout, podepsat a vložit do zásilky s vráceným zbožím. Zásilku spotřebitel odesílá na vlastní náklady na adresu uvedenou ve formuláři pro odstoupení od smlouvy. Zboží nezasílejte na dobírku.

 

Prodávající:

Balida, s.r.o

Horní Prysk 54

471 15 Prysk

 

Spotřebitel:

jméno a příjmení:………………………………………………………………………

bydliště: …………………………………………………………………………………

email:…………………………………………………………………………………….

telefon: …………………………………………………………………………………..

faktura číslo ………………………………………………………………………….....

 

Dne …………………………….. jsem si na Vašich stránkách www.balida.cz zakoupil

zboží……………………………………………………………………………………………….. v hodnotě …………………………Kč.

 

Zboží má však tuto vadu (podrobně popište závadu na zboží):

 

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

Požaduji (nehodící se škrtněte):          - zaslání stejného zboží v bezvadném stavu

                                                                           - opravu zboží

 

V případě neodstranitelnosti závady, anebo pokud již prodávající nemá totožné zboží k výměně, žádám o poukázání kupní ceny vy výši …………………………………. Kč

 

na můj bankovní účet číslo …………………………………………………………………………………………….

  

V ……………………………………………, dne……………………………….

Podpis ……………………………………………………………………….

 

Seznam příloh:

  1. Faktura za objednané zboží

 

Obecná poučení k uplatnění reklamace

Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.

Spotřebitel nemůže uplatnit práva z vad, které sám způsobil nebo o kterých při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které prodávající a spotřebitel dohodli snížení ceny. Běžné opotřebení věci nemůže být důvodem k reklamaci.

Reklamace musí být uplatněna nejpozději v zákonné lhůtě 24 měsíců. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, může spotřebitel zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.

Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když prodávající o této skutečnosti spotřebitele vyrozumí. Nedodrží-li prodávající zákonnou lhůtu pro vyřízení reklamace (30 dnů ode dne fyzického doručení reklamovaného zboží), vzniká spotřebiteli  právo na odstoupení od smlouvy.