Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.balida.cz. Vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího na jedné straně a kupujícího na straně druhé.

Prodávajícím je Balida, s.r.o., Horní Prysk 54, 471 15 Prysk. IČO: 17568323. Neplátce DPH.

Nákup zboží

  1. Veškeré nákupy zboží v internetovém obchodě www.balida.cz probíhají prostřednictvím internetu. Na internetových stránkách obchodu může zákazník nakupovat bez registrace na webovém rozhraní www.balida.cz. Registrace umožní zákazníkovi při opakovaných nákupech mít předvyplněné osobní údaje.
  2. Je třeba pečlivě vyplnit povinné údaje a náležitosti ve formuláři, aby byla elektronická objednávka platná.
  3. Odesláním vyplněného formuláře elektronické objednávky zákazník zároveň potvrzuje, že mu jsou známy tyto obchodní podmínky a vyslovuje svůj souhlas s jejich ustanoveními.
  4. Každá odeslaná elektronická objednávka je pro prodávajícího i zákazníka závazná, jakmile ji zákazník potvrdí ze své e-mailové adresy, kterou zadal při registraci na www.balida.cz.
  5. Elektronická objednávka je zároveň považována za návrh kupní smlouvy a stává se kupní smlouvou ve  chvíli, kdy zákazník převezme zboží doručené na základě této objednávky.
  6. Zboží nakupované prostřednictvím elektronické objednávky prodejce doručí na dodací místo, jehož adresu zákazník uvedl v objednávkovém formuláři.
  7. Podle výše objednávky, zvoleného způsobu dodání a cílové destinace dodání bude zákazníkovi účtován poplatek za dopravu zásilky k zákazníkovi. Konečná výše veškerých nákladů na dodání zboží je zákazníkovi vyčíslena ještě před dokončením objednávky.
  8. V okamžiku, kdy je zákazníkovi doručeno objednané zboží, přechází na zákazníka vlastnické právo k tomuto zboží, pod podmínkou zaplacení plné kupní ceny.
  9. Zákazník, který vyplní registrační formulář nebo závaznou objednávku internetového obchodu www.balida.cz, uděluje tímto prodávajícímu souhlas ke shromažďování a archivaci tímto způsobem získaných osobních údajů zákazníka a informaci o jeho nákupech.

 

Doprava a platba

Zákazník si zvolí, zda mu bude zásilka doručena prostřednictví Zásilkovny, Balíkovny nebo PPL.

Platit lze převodem na účet nebo kartou; zásilky odesíláme po obdržení peněz na náš účet nebo po převodu celé částky z karty.

 

Reklamace

  1. Pokud se na zboží zakoupeném v internetovém obchodě www.balida.cz projeví v záruční lhůtě vady, má zákazník právo toto zboží reklamovat.
  2. Podmínky uplatnění reklamace zboží a informace o postupu jsou uvedeny v sekci “Reklamace”.
  3. Při vyřizování reklamací se prodávající řídí předpisy platnými v ČR.

 

Vrácení zboží

  1. Pokud je kupní smlouva uzavřena podle Občanského zákoníku má na základě odst. 6 zák. č.367/2000 (novela Občanského zákoníku)  spotřebitel právo do 14-ti dnů od převzetí zboží od kupní smlouvy odstoupit. V takovém případě musí na své náklady doručit zboží do sídla prodejce. Vrácení zboží je zároveň odstoupením od kupní smlouvy.
  2. Při vracení zboží platí následující podmínky:
    1. Zboží musí být zabalené v původním nepoškozeném obalu (papírová krabice) a dalším ochranném transportním obalu.
    2. Zboží nesmí být poškozené.
    3. Zboží nesmí jevit jakékoliv známky používání nebo opotřebení.
    4. Zásilka musí být vrácena kompletní, tzn. musí obsahovat tyto části, nepoškozené a nepoužité:
      1.     11 ks pytlů Balida
      2.     11 ks šňůrek stejného designu
      3.     11 ks nepopsaných originálních visaček Balida
      4.        1 ks obálka Balida
      5.        1 ks fixa
      6.        1 ks originální krabice Balida
  1. Při zpětném odeslání výrobku je pro dodržení uvedené lhůty 14-ti dnů určující datum jeho odeslání. Zboží odesílejte na adresu: Balida, s.r.o., Horní Prysk 54, 417 15 Prysk. Prodejce nepřijme zboží zaslané na dobírku.
  2. Vrácené zboží prodejce překontroluje a pokud jsou splněny podmínky vrácení, nejpozději do 10-ti dnů vrátí zákazníkovi částku, kterou za zboží zaplatil. Peníze budou vráceny následujícím způsobem:
    1. na kartu (při platbě kartou)
    2. na účet (při platbě převodem)

 

Práva a povinnosti prodávajícího

  1. Povinností prodávajícího je:
    vyřídit elektronickou objednávku, odeslat (dodat) objednané zboží na adresu uvedenou v objednávce a v termínu, na kterém se dohodl se zákazníkem při potvrzování objednávky, předat zákazníkovi daňový doklad.
  2. Kromě výše uvedeného, je prodávající také povinen dodržovat důvěrnost veškerých osobních údajů poskytnutých zákazníkem (ochrana osobních údajů). Na základě písemné žádosti registrovaného zákazníka je prodávající povinen vymazat jeho údaje z databáze.
  3. V případě, že zákazník opakovaně neplnil závazek vyplývající z objednávky odebrat zboží a zaplatit kupní cenu, je prodávající oprávněn jeho elektronickou objednávku odmítnout.
  4. Prodávající je oprávněn odstoupit od vyřízení objednávky pokud se její realizace stane nemožná. V tomto případě může prodávající navrhnout zákazníkovi jiné plnění.
  5. Pokud výrobce zboží upraví údaje o svém výrobku, je prodávající oprávněn k provedení odpovídajících změn popisu položek, fotografií a jiných údajů o tomto výrobku.

 

Práva a povinnosti zákazníka (kupujícího)

Povinností zákazníka, který se rozhodl ke koupi zboží v internetovém obchodě  www.balida.cz,  je:


1. Uvést správnou a úplnou poštovní adresu, na kterou požaduje dodat objednané zboží.

2. Závazně potvrdit svou objednávku e-mailem z elektronické adresy, kterou zadal při registraci na www.balida.cz

3. Odebrat objednané zboží a zaplatit jeho celkovou cenu, která mu byla sdělena při vyplňování objednávky, ještě před jejím závazným potvrzením.

4. Zákazník je oprávněn písemně požadovat vymazání veškerých svých osobních údajů z databáze prodávajícího. Jeho písemné žádosti bude vyhověno nejpozději do 3 dnů od jejího doručení.

 

Závěrečná ustanovení

  1. Při uzavření kupní smlouvy platí obchodní podmínky ve znění, které bylo publikováno na webových stránkách internetového obchodu ke dni, ve kterém byla zákazníkem (kupujícím) odeslána elektronická závazná objednávka.
  2. Odeslání elektronické objednávky je zároveň potvrzením toho, že zákazník respektuje bez výhrad tyto obchodní podmínky ve znění, jež bylo ke dni odeslání objednávky platné.
  3. Kromě toho odeslání elektronické objednávky potvrzuje rovněž, že zákazník zná a respektuje platnou cenu objednaného zboží, jak byla uvedena v katalogu internetového obchodu www.balida.cz. Výjimkou od tohoto ustanovení jsou případy, kdy se prodejce a kupující prokazatelně dohodli jinak.
  4. Účastníci kupní smlouvy se ve smyslu ustanovení § 262 odstavce 1 obchodního zákoníku výslovně dohodli, že v případech, kdy v těchto obchodních podmínkách není výslovně stanoveno jinak, budou se řídit při uzavření kupní smlouvy a plnění z ní vyplývajících závazků a povinností obchodním zákoníkem, zejména pak § 409 a následujícími.
  5. Prodávající si vyhrazuje právo změn těchto Obchodních podmínek.
  6. Tyto Obchodní podmínky nabývají platnosti dnem 1.9.2024. Poslední aktualizace dne 1.9.2024.